niedziela, 26 stycznia 2014

Prezent w kolorach bieli



Słoiczek na przybory to prezent dla mojej kochanej Aleksandry :) jest fanką wszystkiego, co białe w dekoracji wnętrz więc i ja postanowiłam się dopracować do Jej gustu.



Podstawą jest słoik, obkleiłam go białym papierem oraz koronką.  
  
Centralnym punktem jest litera A którą odbiłam szarym tuszem, to tego kilka kółeczek oraz ozdobna rozetka  


Papierową różyczkę umieściłam na kwiatuszku zrobionym na szydełku przez moją Mamę, do tego wstążeczka i kilka ozdobnych papierowych gałązek, białych cekinów oraz motylek.

W celu zrównoważenia proporcji z drugiej strony dodałam kilka pióropuszy z białej wstążki.



Na pozostałej części słoiczka umieściłam kółka, które zostały ozdobione perełkami w płynie lub pudrem.

Zgasiłam moją pracę na wyzwanie Monochromatycznie na Blogu Sklep-Ewa.pl. 
http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-21-monochromatycznie.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz